piątek, 3 września 2010

Angels :)

joł!!! tu oliwia7811!!! ^^.

Dzisiejszym tematem są aniołki ^^. co prawda mangowe aniołki  kojarzą się w większości  z emo czy dark mangą i one już tam gdzieś niżej były bo pojawił się już wcześniej taki temat jak dark manga :D a więc dzisiaj się postaram skupić na aniołkach bardziej weselszych i że tak powiem bardziej białych niż czarnych :) a więc przejdźmy do waszej ulubionej części - do obrazków :**

ten może nie jest taki jak pozostałe ale to jeszcze nie jest emo.

i mój ulubiooony... jakoś naj mi przypadł do gustu taki delikatny.. :D

to będzie bardzo fajne najbardziej to tu chyba urzeka kolorystyka:)

no to tyle bo mnie siostra zgania papa :D

7 komentarzy:

  1. super obrazki, a tak przy okazji mnie też urzekły te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow.
    Cuuuuudne.
    Będę tu częściej zaglądać xd
    Tak jak ty kocham mangę i anime.
    Zapraszam cię też do mnie, na : make-somenoice.blogspot.com
    Może znajdziesz coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia, chociaż trochę "wystają" xD.

    www.neko123chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń